Jučerašnje proglašenje Superbrands proizvoda završetak je velikog projekta odabira najboljih brandova u Bosni i Hercegovini u 2011/2012.
U proces glasovanja za Superbrands bili su uključeni brojni poslovni i marketinški stručnjaci relevantnih medija, agencija, domaćih i inozemnih korporacija te priznati članovi akademskih institucija i pripadnici stručnih organizacija. Uz stručno ocjenjivačko vijeće, glasovalo je i preko 20.000 potrošača brandova, što ovom ocjenjivanju daje poseban značaj.
Među najbolje brandove na osnovu kvalitete, prepoznatljivosti, dugogodišnje dosljednosti te emotivne povezanosti između potrošača i određenog branda izabran je i ABC svježi krem sir koji potrošači već dugi niz godina svrstavaju u sam vrh proizvoda koji se nalaze na tržištu Bosne i Hercegovine.
Kao prirodan proizvod koji je priprema samo od mlijeka, vrhnja i malo soli ABC svježi krem sir omiljen je među potrošačima svih generacija, što pokazuje i dodjela priznanja Superbrands. Tajna svježine i punoće okusa ABC sira je u pažljivom odabiru sastojaka i procesu proizvodnje usavršavanom trideset godina čime je postignuta iznimna kvaliteta i trajnost proizvoda bez dodataka konzervansa i aditiva.