Postoji neka tajna veza između dobre hrane i mladih željnih znanja. Ne može se učiti na prazan želudac, pa se i ovog četvrtka na drugom Pikniku, centralnom mjestu susreta stručnjaka komunikacijske industrije i businessa u Hrvatskoj održanom u organizaciji agencija 404 i Pepermint, dobro jelo.
Službenim predavanjima predavača s Harvarda i iz Hrvatske na ovom prestižnom susretu komunikacijskih stručnjaka, prethodio je i susret najboljih harvardskih studenata sa predstavnicima najuspješnijih hrvatskih start-upova. Pri predstavljanju najnovijih uspjeha i poslovanja u Lijepoj našoj, ipak se nije moglo odmaknuti od tradicije koja se u Hrvatskoj oduvijek veže uz bogat stol i dobro jelo. Upravo su stoga studenti iz različitih zemalja diljem svijeta objedinjeni u ovu harvardsku grupu imali prilike degustirati hrvatske tradicionalne delikatese među kojima je Baranjski kulen pobrao najviše pohvala te se vrlo brzo razgrabio među okupljenim sladokuscima.
„Baranjski kulen jedna je od najpoznatijih suhomesnatih delicija iz Slavonije i Baranje, a Belje je najveći proizvođač i izvoznik ove hrvatske gastro ikone s tradicijom dužom od stotinu godina. Priprema ove delikatese bogatog okusa koja je danas oduševila i američke studente zahtijeva puno ručnog rada i najbolje sastojke te se proizvodi prema recepturi starih majstora i suši na otvorenim ognjištima. Drago nam je što je prepoznata kvaliteta našeg Baranjskog kulena i među ovim mladim ljudima koji imaju prilike putovati svijetom i isprobavati različite okuse. Nadamo da će rado ponijeti svoje primjerke natrag u Ameriku“, izjavio je Miodrag Komlenić iz Belja.
Baranjski kulen nosi zaštićenu oznaku zemljopisnog podrijetla u Europskoj uniji, a osim predstavljanja na ovom susretu, velike pohvale dobio je i na nedavno održanom međunarodnom sajmu prehrambene industrije „Alimentaria“ u Barceloni.