U Hrvatskoj gospodarskoj komori, Županijskoj komori Osijek održan je prvi Dan kulena u sklopu kojeg je održana i panel rasprava na temu kulena, njegovom značaju za regiju te važnosti kulena u domaćem turizmu.
Na temu brendiranja i zaštite kulena, Ljiljana Vajda-Mlinaček, voditeljica korporativnih komunikacija Belja, je istaknula „Kao najveći proizvođač kulena u Hrvatskoj, Belje je prije 15 godina pokrenulo udrugu proizvođača Baranjskog kulena s ciljem zaštite našeg kralja suhomesnatih delicija.
Europsku oznaku zaštićenog zemljopisnog podrijetla potrošači najčešće prepoznaju kao plavu markicu na pakiranju koja jamči kupnju autentičnog i kontroliranog proizvoda visoke kvalitete. Svaki Baranjski kulen je proizveden u Baranji prema specifikaciji zaštićenog proizvoda, a korištenje papra u proizvodnji je specifično upravo za Baranjski kulen.“
U sklopu Dana kulena održana je i degustacija Baranjskog kulena i premium kulena Crna slavonska. Asortiman brenda Crna slavonska proizvodi se od crnih svinja koje Belje uzgaja na pašnjacima Kopačkog rita, jednog od najbolje očuvanih prirodnih rezervata u Europi.