Dvadeset austrijskih agencija, turoperatora i autobusera oduševljeno je ponudom lokaliteta Baranje i Srijema. Interes za komercijaliziranjem ponude u suradnji s Atlasom u skoroj bi budućnosti trebao rezultirati konkretnim rastom dolazaka turista s austrijskog tržišta.
Zagreb, 24. rujna 2013. – Proteklih dana na studijskom putovanju u Baranji i Srijemu boravilo je dvadeset predstavnika agencija, turoperatora i autobusera iz Austrije, jednog od najvažnijih hrvatskih emitivnih tržišta. Tako su Atlasovi austrijski partneri, kojima je poznata hrvatska obala, ubrzo nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju dobili priliku upoznati i lokalitete Belja, Iločkih podruma, Kopački rit, Osijek, Vukovar… Osobito ih se dojmila Stara Beljska vinarija, folklor i nošnje, tamburaši, specijaliteti od divljači iz restorana Kormoran, kolač od abc sira, Principovac, odlični smještajni kapaciteti…
Potencijal Baranje i Srijema za ovo stabilno emitivno tržište leži u blizini, dobroj povezanosti, kao i bliskoj kulturi i povijesti. Osim toga, dosadašnje povratne informacije iz Austrije govore u prilog doživljajnom i eno-gastronomskom turizmu kojima se ove destinacije mogu pohvaliti.
Jedna od sudionica skupa izjavila je: “Ovo je bilo jedno prekrasno putovanje u vrlo lijepi i pitomi kraj, u kojem se čovjek vrlo dobro osjeća, odmara i uživa, priroda i krajolik su predivni. Ljudi su vrlo gostoljubivi, čovjek se zaista osjeća dobrodošlo. Regija nudi mnogo toga – izvrsnu hranu i vino, kulturu, park prirode. Za svaku interesnu skupinu ima ponešto.”
“Regija mi se jako svidjela, posebno krajolik, vinogradi. Ljudi su izrazito gostoljubivi, ponosni na sve što nude, izgledaju zadovoljno, iz njih zrači energija. Uvjerena sam u potencijal regije koja može ponuditi različite programe koji se mogu dobro plasirati na austrijsko tržište”, jedan je od dojmova s netom održanog studijskog putovanja.
Tijekom bogatog trodnevnog programa goste su oduševili Beljski podrumi iz 1526. godine, fantastično zdanje koje iza svojih teških vrata skriva dvije etaže dugačkih hodnika ispunjenim bačvama od najboljeg slavonskog hrasta… U Staroj vinariji u sjećanje su im se urezale eno-gastro delicije – vrhunsko vino i kulen. U etno selu Karanac zavirili su u Ulicu zaboravljenog vremena, a na Vidikovcu Banovo brdo susreli se s raskošnim slavonskim nošnjama i berbom grožđa. Posjetili su i Kopački rit – jedno od najočuvanijih poplavnih područja u Europi. Putovanje je obilježio i posjet Osijeku i Vukovaru, Goldschmidtu, muzeju Odescalchi, a dojam je zaokružila šetnja do moćne rijeke Dunav, kao i vožnja turističkim vlakićem po Iloku do ladanjskog imanja Principovac.
Podsjetimo, Atlas je 2010. godine pokrenuo program razvoja regionalnog turizma i premijerno u Hrvatskoj predstavio program „U kraljevstvu vina Baranje i Srijema“. Od tada stvara nove produkte i djeluje kao tvrtka za destinacijski menadžment i za kontinentalnu Hrvatsku, kako za svoje klijente tako i za sve tvrtke članice adriatica.net Grupe.