Šampionom ocjenjivanja proglašena je Goldberg frankovka 2012. izborna berba, dok je najbolje ocijenjeno bijelo vino berbe 2014. graševina, također iz Vina Belje
Vina Belje apsolutni su pobjednik ocjenjivanja vina u sklopu Gator festa, međunarodne kulturno-gastronomske manifestacije koja je prošlog vikenda održana u baranjskim mjestima Zmajevac i Kneževi Vinogradi. U konkurenciji više od 80 uzoraka, Vina Belje osvojila su čak 11 zlatnih medalja, a šampionom ocjenjivanja proglašena je Goldberg frankovka 2012. izborna berba. Najbolje ocijenjeno bijelo vino berbe 2014. također dolazi iz Vina Belja: to je vrhunska graševina, ponos beljskih podruma, vinska sorta čijom se kolijevkom smatra upravo hrvatsko Podunavlje. „Stara poslovica kaže da je najteže biti prorok u svom selu, stoga medalje osvojene na Gator festu imaju posebnu težinu. Baranja je vinorodni kraj, ovdje ljudi znaju što je dobro vino, kvaliteta proizvodnje stalno raste, pa nam je drago što su Vina Belje prepoznata kao predvodnik tog trenda“, istaknula je Ljiljana Vajda Mlinaček, direktorica marketinga Belja. Od 11 beljskih vina koja su nagrađena zlatnom medaljom na Gator festu, nakon Goldberg frankovke s 90 bodova, najbolje su ocijenjeni graševina iz 2014. i Goldberg chardonnay, koji su dobili 88 bodova. Ostale zlatne medalje zavrijedili su cabernet sauvignon iz 2009. i 2012., Goldberg graševina iz 2013. i 2014., graševina iz 2013., te Goldberg merlot i merlot iz 2012. Zlatne medalje na Gator festu novi su dokaz rastuće kvalitete Vina Belje, koja se potvrđuje ne samo na domaćim, nego i na najuglednijim svjetskim ocjenjivanjima vina. Tako su nedavno na ocjenjivanju Sélections Mondiales des Vins u Kanadi, u konkurenciji više od 2000 vina iz cijeloga svijeta, zlatne medalje ponijeli Goldberg graševina iz 2013. i Goldberg merlot iz 2012., čime su ponovili uspjeh koji su prethodno postigli i na ocjenjivanju Vinalies Internationales u Parizu. Prve iskorake Vina Belje napravila su i na azijskom tržištu, pa su početkom ove godine prve količine graševine plasirane na japansko tržište, dok je na sajmu u Seulu iznimno dobro prihvaćen beljski merlot.